Kategorija: Sveikatos ugdymas
(Įkelta 2019-01-04 )
Leidiniai skirti asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros specialistams, sveikatos edukologams ir kitiems specialistams, dirbantiems sveikatos mokymo srityje.
Kategorija: Saugus eismas
(Įkelta 2019-01-02 )
Nuo 2019 m. lapkričio 1 d. atsisakoma KET 75 punkto, kuris papildomos sekcijos rodyklės kryptimi leidžia važiuoti tik šios sekcijos signalui įsijungus.
Kategorija: Saugus eismas
(Įkelta 2019-01-02 )
Tęsiame registraciją į saugaus eismo užsiėmimus ir kviečiame visus pradinių klasių mokinius apsilankyti saugaus eismo klasėje, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centre. Nuo 2018 m. rugsėjo mėnesio užsiėmimuose apsilankė 572 mokiniai.
Kategorija: Sveikatos ugdymas
(Įkelta 2018-12-18 )
Projektas subūrė 300 komandų – 4965 dalyvius iš Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų, formalųjį ugdymą papildančių bei neformaliojo švietimo įstaigų, vaikų ir jaunimo organizacijų, klubų, būrelių, šeimų.
Kategorija: Sveikatos ugdymas
(Įkelta 2018-12-10 )
Vaikams ir paaugliams palankių, kokybiškų ir veiksmingų visuomenės sveikatos priežiūros paslaugų plėtojimas
Kategorija: Saugus eismas
(Įkelta 2018-11-22 )
Baigėsi saugaus eismo žinių varžytuvės „Saugok save ir kitus“, kurių tikslas buvo patikrinti ir įtvirtinti mokinių saugaus eismo žinias, lavinti pastabumą, skatinti komandinį darbą.
Kategorija: Sveikatos ugdymas
(Įkelta 2018-11-19 )
Varžytuvių tikslas– didinti mokinių motyvaciją saugoti sveikatą ir ugdytis sveikos gyvensenos gebėjimus, plėtoti sveikatinimo ir žalingų įpročių prevencijos veiklas įdomiomis ir mokiniams patraukliomis formomis.
Kategorija: Saugus eismas
(Įkelta 2018-11-16 )
Seminare dalyvavo 28 šalies pedagogai, kurie bendrojo ugdymo mokyklose atsakingi už saugų eismą.
Kategorija: Saugus eismas
(Įkelta 2018-11-12 )
Konkurso tikslas ugdyti vertybines nuostatas – pagarbą gyvybei, atsakomybę dėl savo saugumo, saugesnės eismo aplinkos.
Kategorija: Sveikatos ugdymas
(Įkelta 2018-11-02 )
Seminaro-diskusijos tikslas yra pristatyti aktualias vaikų aplinkos sveikatinimo galimybes mokyklose, aptarti, diskutuoti ir keistis idėjomis, kaip būtų galima kokybiškiau organizuoti tarpsektorinį bendradarbiavimą.